Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Victron EV Charging Station

    Merk: Victron
    €590,- Leverbaar
    High Power AC-oplader -22 kW Het maximale vermogen dat het Victron EV-laadstation kan leveren is 22 kW in 3-fasenmodus of 7,3 kW per fase. Het kan ook worden gebruikt in eenfase-installaties.... Toon meer

    Of betaal in 3 termijnen met IN3, 0% rente

    Of betaal in 12, 24, 36 maanden met Spraypay

    *In de checkout staan de opties, *Let op, Geld lenen kost geld.


    • Afrekenen in SSL beveiligde omgeving
    • Gratis verzending vanaf €50,00 (NL)
    • Fysieke winkel in Alkmaar
    • 4562 positieve reviews!

    Productomschrijving

    Victron EV Charging Station

    Beschrijving:

    High Power AC-oplader -22 kW Het maximale vermogen dat het Victron EV-laadstation kan leveren is 22 kW in 3-fasenmodus of 7,3 kW per fase. Het kan ook worden gebruikt in eenfase-installaties.

    Wi-Fi: 802.11 b/g/n voor configuratie en monitoring Voor de initiële installatie maar ook voor monitoring kan de interne Wi-Fi-module worden geconfigureerd in Access Point-modus of Station-modus.

    Touchscreen 4,3-inch touchscreen voor bewaking en bediening.

    Light Ring Volledig programmeerbare Light Ring rond oplaadpoort, om snel de status van het apparaat te bepalen. Het kan op de webinterface worden geprogrammeerd om verschillende lichteffecten weer te geven op basis van de huidige status (losgekoppeld, opladen, opgeladen enz.)

    Automatische modus Om een ​​maximale efficiëntie van het PV-systeem te garanderen, heeft het EV-laadstation een automatische modus die detecteert wanneer overtollig vermogen beschikbaar is en alleen dat vermogen gebruikt om het voertuig op te laden

    Handmatige modus Configureerbare uitgangsstroom 6-32A Opties voor

    realtime gegevensweergave - Kleur Bedien GX of andere GX-apparaten: zie de Venus-documenten op onze website. - Op de webpagina van het apparaat - Op de VRM-portal.

    Het apparaat moet op een vlakke ondergrond worden geïnstalleerd, niet in direct zonlicht, zodat het scherm leesbaar is.

    Om ervoor te zorgen dat het maximale vermogen aan het voertuig wordt geleverd, moet de kabeldoorsnede minimaal 5x6 mm2 zijn. Er is geen interne aardlekschakelaar, dus er moet een externe, dichter bij het laadstation, worden geïnstalleerd. Voor dit soort toepassingen wordt RCD type B met een reststroom van niet meer dan 30 mA aanbevolen. Aardverbinding is verplicht, zonder een goede zal het EV-laadstation uitvallen. Op basis van uw lokale elektrische code moet de aarde (PE) correct worden geselecteerd. Om de aanwezigheid van aarde te detecteren, wordt een kleine stroom (1mA) op de aardelijn geïnjecteerd. Als er een aardlek is opgetreden, zal het EV-laadstation deze periodiek opnieuw testen

    Begin met het openen van de achterklep. In de linkerbenedenhoek bevindt zich een connector om het apparaat van stroom te voorzien. (afbeelding) Als het apparaat in een enkelfasige configuratie wordt gebruikt, sluit die fase dan aan op connector L1. Het omkeren van de nul- of aardedraad met een lijndraad zal het apparaat beschadigen. Aanhaalmoment voor het aandraaien van de schroeven voor deze connectoren is …Nm Voordat u de achterklep sluit, moet u ervoor zorgen dat de rubberen pakking correct is bevestigd. Aanbevolen aanhaalmoment voor schroeven van de achterkant: 1 Nm

    Wanneer het Ev-laadstation wordt ingeschakeld, start het in de toegangspuntmodus. Begin met het scannen met uw telefoon, de QR-code die op het scherm wordt weergegeven, moet u vragen of u automatisch verbinding wilt maken.

    Voer na een succesvolle verbinding in uw browser het IP-adres van het apparaat in - standaard is 192.168.0.1, als het is gewijzigd, is het zichtbaar op het scherm. Er moet een gebruiker en wachtwoord worden ingevoerd, standaardwaarden zijn te vinden op het label.

    Ga naar Instellingen/Wi-Fi om het te koppelen met uw Wi-Fi-toegangspunt. Schakel in de WiFi-modus naar station, zoek naar beschikbare draadloze netwerken, selecteer uw netwerk, vul het wachtwoord in, selecteer IP-modustype (Automatisch of Handmatig) en druk vervolgens op "Opslaan". Het apparaat start opnieuw op en maakt vervolgens verbinding met het geselecteerde wifi-netwerk. Het nieuwe IP-adres wordt op het scherm weergegeven. Gebruik dat IP-adres om er verbinding mee te maken en andere parameters te bewaken of te configureren.

    Indien gebruikt in een configuratie met een GX-apparaat, om te kunnen opladen met het overtollige vermogen, moet het EV-laadstation worden geconfigureerd om te communiceren met dat GX-apparaat. Schakel in het menu Instellingen/Algemeen "Gebruik Modbus TCP-integratie" in. Als u het IP-adres van uw GX-apparaat weet, vult u dit in het veld "Modbus TCP IP-adres" in. Als u dat niet doet, drukt u op "Ontdekken". De lijst met GX-apparaten die in hetzelfde netwerk zijn gevonden, wordt weergegeven. Selecteer de gewenste. Om de informatie correct weer te geven, configureert u de rest van de parameters - Aantal fasen en Pv-type. Als u van plan bent om het in een Off-Grid-systeem te gebruiken, kan de minimale SOC van de back-upbatterij om het voertuig op te laden onderaan de pagina worden geconfigureerd. Druk vervolgens op "Opslaan" om al het bovenstaande toe te passen. Ook,

    Nu zou u op de hoofdwebpagina de systeeminformatie en de stroom in dit systeem moeten zien.

    Er zijn 2 werkmodi - handmatig en automatisch.

    De Handmatige Modus

    In deze modus, kunnen we de controle van het opladen van de macht door de schuifregelaar op het LCD-scherm of de web pagina. We kunnen beginnen of stoppen met het opladen door te drukken op de "Start" of "Stop" knop te drukken wanneer een voertuig is aangesloten op de lader. De staat van het apparaat de hele tijd, in de auto-symbool.

    Auto-Modus

    Deze modus wordt gebruikt voor het opladen van EV, alleen met behulp van de overtollige stroom. In de "Auto OP Raster" in het menu van de parameters in deze modus kunnen worden geconfigureerd. 2 waarden zijn belangrijk voor het beheersen van deze mode - de stroom wordt geëxporteerd naar het net en de kracht ontladen van de batterij. Als die 2 zijn ingesteld, zal het apparaat gebruik maken van al het overtollige stroom, dus de geëxporteerde macht is zo dicht mogelijk bij 0 mogelijk.

    Specificaties:

    • Ev-laadstation 22kW
    • Ingangsspanningsbereik (V AC): 170-265
    • Nominale laadstroom: 32A/fase
    • Nominaal vermogen:
    • 22kW Stroomuitgangsbereik: 6-32A
    • Wi-Fi-standaarden: 802.11 b/g/n (alleen 2,4 Ghz )
    • Eigen verbruik: 15mA@230V
    • Configureerbaar Max. Stroom: 10-32A
    • Middel om los te koppelen: Externe stroomonderbreker (40A aanbevolen)
    • Configureerbare prijs/kWh-calculator (Eur): Standaardinstelling: 0,13 (instelbaar)
    • Type bediening: Touchscreen, webpagina, GX-apparaat via Modbus TCP
    • Lichtring: 55 licht configureerbare lichteffecten beschikbaar
    • Beveiliging: Externe aardlekschakelaar is vereist
    • Bedrijfstemperatuur: -25°C tot +50°C
    • Opslagtemperatuur: -40 °C tot +80 °C
    • Luchtvochtigheid: 95%, niet-condenserend
    • Datacommunicatie: Modbus TCP over WIFI
    • BEHUIZING Kleur: Blauw (RAL 5012)
    • Voedingsklemmen: 6-10 mm² / AWG 10-8
    • Beschermingsklasse: IP44
    • Ventilatie: niet vereist
    • Gewicht: 3 kg
    • Afmetingen (hxbxd): 390 x 300 x 150 mm
    • NORMEN Veiligheid: IEC 61851-1, IEC 61851-22 ???
    • Detectie voor relais Contact gelast
    • Detectie voor ontbrekende beschermende geleider
    • Detectie voor ontbrekende aarding
    • Detectie voor kortgesloten CP

    Specificaties

    Artikelnummer
    EVC300400300
    EAN
    8719076051305

    Reviews

    0 from 5Based on 0 reviews
    Schrijf je eigen review

    Er zijn nog geen reviews geschreven over dit product..

    Bijbehorend

    Vaak samen gekocht

    Victron EV Charging Station
    € 590,-
    Victron EV Charging Station
    Leverbaar
    Toevoegen aan winkelwagen

    Recent bekeken